Digitale scholing

Onze digitale scholing volg je in je eigen tijd en in je eigen tempo.  Ook deze scholing geeft recht op een certificaat en een gratis abonnement op de digitale omgeving van het programma.

Deze online scholing biedt de basiskennis voor het gebruik van het programma. De theoretische onderbouwing komt uitgebreid aan bod en natuurlijk leer je ook alle werkmateriaal efficiënt inzetten.
Je volgt deze scholing In je eigen tijd en tempo, lekker thuis achter de laptop.

tijd: ongeveer 3 uur
vorm: digitaal/ lezen en voorbeeldfilmpjes inclusief een aantal toetsen.
Kosten: € 310,- p.p.(incluisief abonnement op de digitale omgeving)

inschrijven digitale scholing

Scholing op maat of op school?

In sommige gevallen is het mogelijk om op school een scholingsdag of traject te verzorgen. Neem voor meer informatie contact met ons op

Online scholingstraject 2021-2022

Dit scholingstraject bestaat uit vier online bijeenkomsten van twee uur, verspreid over het schooljaar 2021-2022. Iedere bijeenkomst sluit aan bij de ontwikkeling van de groep op dat moment.  Ongeveer twee weken na iedere bijeenkomst kun je gebruik maken van een (eveneens online) vragen uurtje, waarin Ellen alle vragen die tijdens het inzetten van de lesstof eventueel zijn ontstaan, beantwoord.

Na het volgen van deze scholing:

•  Kun jij het fonemisch bewustzijn structureel in de lesplanning meenemen en daarmee versterken
  •  Heb je inzicht in de doorgaande ontwikkeling van 0 – 6 jaar rondom taalbewustzijn, fonologisch en fonemisch bewustzijn.
  •  Weet je hoe je de klankherkenning en -onderscheiding op een speelse en kleuter-eigen manier, bij kleuters stimuleert.
  •  Weet je alles over consolideren en het belang ervan.

De scholingsbijeenkomsten zijn als volgt gepland:

Woensdag 29 september van 19.00 tot 21.00 uur behandelen we o.a. de theoretische onderbouwing en het aanbieden van medeklinkers
Vragenuurtje: 13 oktober  om 19.00 uur

Woensdag 17 november van 19.00 tot 21.00 uur behandelen we o.a. het consolideren en het aanbieden van klinkers. Natuurlijk besteden we ook aandacht aan Sinterklaas en Kerst
Vragenuurtje: 1 december om 19.00 uur

Woensdag 16 februari van 19.00 tot 21.00 uur behandelen we o.a. auditieve analyse en synthese en nog meer consolideren
Vragenuurtje: 9 maart om 19.00 uur

Woensdag 118 mei van 19.00 tot 21.00 uur behandelen we o.a achterstand en nu? En hoe gaat het verder in groep 3?
Vragenuurtje: 1 juni om 19.00 uur

Het online scholing traject kost € 410,-. Alle deelnemers krijgen een certificaat en natuurlijk een gratis abonnement op de digitale omgeving met naslaginformatie, oefeningen en de werkbladenmaker.

Deelnemen:

Door de betaalmethode te kiezen open je het opgaveformulier.

Ik geef me op en betaal met Ideal
Ik geef me op en ontvang een factuur

Wil je meerdere deelnemers opgeven of heb je nog vragen? Neem dan even contact met ons op.