Online scholingstraject Programma Fonemisch Bewustzijn schooljaar 2023-2024

Datum/Tijd
Date(s) - 10/10 - 01/07

Categorieën Geen Categorieën

Dit scholingstraject bestaat uit vier online bijeenkomsten van anderhalf uur, verspreid over het schooljaar 2023-2024. Iedere bijeenkomst sluit aan bij de ontwikkeling van de groep op dat moment.

Na het volgen van deze scholing:

•  Kun jij het fonemisch bewustzijn structureel in de lesplanning meenemen en daarmee versterken
  •  Heb je inzicht in de doorgaande ontwikkeling van 0 – 6 jaar rondom taalbewustzijn, fonologisch en fonemisch bewustzijn.
  •  Weet je hoe je de klankherkenning en -onderscheiding op een speelse en kleuter-eigen manier, bij kleuters stimuleert.
  •  Weet je alles over consolideren en het belang ervan.

De scholingsbijeenkomsten zijn als volgt gepland:

Dinsdag 10 oktober 19.00 tot 21.00 uur behandelen we o.a. de theoretische onderbouwing en het aanbieden van medeklinkers

Dinsdag 28 november van 19.00 tot 21.00 uur behandelen we o.a. het consolideren en het aanbieden van klinkers. Natuurlijk besteden we ook aandacht aan Sinterklaas en Kerst

Dinsdag 5 maart van 19.00 tot 21.00 uur behandelen we o.a. auditieve analyse en synthese en nog meer consolideren

Dinsdag 18 juni van 19.00 tot 21.00 uur behandelen we o.a achterstand en nu? En hoe gaat het verder in groep 3?

Het online scholing traject kost € 450,-. Alle deelnemers krijgen een certificaat en natuurlijk een gratis abonnement op de digitale omgeving met naslaginformatie, oefeningen en de werkbladenmaker.

Deelnemen:

Ik geef me op en ontvang een factuur

Wil je meerdere deelnemers opgeven of heb je nog vragen? Neem dan even contact met ons op.

Dit bericht is gepost in . Bookmark de link.