Extra online scholingstraject start 24 januari

Datum/Tijd
Date(s) - 24/01 - 01/06

Een extra online scholingstraject voor schooljaar 2022-2023

Dit scholingstraject bestaat uit drie online bijeenkomsten van twee uur, verspreid over de rest van het schooljaar 2022-2023. Iedere bijeenkomst sluit aan bij de ontwikkeling van de groep.

Na het volgen van deze scholing:

• Kun jij het fonemisch bewustzijn structureel in de lesplanning meenemen en daarmee versterken
  • Heb je inzicht in de doorgaande ontwikkeling van 0 – 6 jaar rondom taalbewustzijn, fonologisch en fonemisch bewustzijn.
  • Weet je hoe je de klankherkenning en -onderscheiding op een speelse en kleuter-eigen manier, bij kleuters stimuleert.
  • Weet je alles over consolideren en het belang ervan.

De scholingsbijeenkomsten zijn als volgt gepland:

Dinsdag 24 januari van 19.00 tot 20.30 uur behandelen we o.a:  De theoretische onderbouwing en het aanbieden van medeklinkers

Dinsdag 4 april van 19.00 tot 20.30  uur behandelen we o.a.: Het consolideren en het aanbieden van klinkers en we nemen de lesstof op de digitale omgeving door

Dinsdag 13 juni van 19.00 tot 20.30 uur uur behandelen we o.a. : Auditieve analyse en synthese en nog meer consolideren. Achterstand, wat nu? En hoe gaat het verder in groep 3

Dit online scholing traject kost € 450,-. Alle deelnemers krijgen een gratis abonnement op de digitale omgeving met naslaginformatie, oefeningen en de werkbladenmaker.

Vul onderstaand formulier in en ontvang een factuur.