Online scholingstraject Programma Fonemisch Bewustzijn schooljaar 2024-2025- middag

Datum/Tijd
Date(s) - 17/09 - 14/01

Categorieën Geen Categorieën

Dit scholingstraject bestaat uit vier online bijeenkomsten van anderhalf uur, verspreid over het schooljaar 2024-2025. Iedere bijeenkomst sluit aan bij de ontwikkeling van de groep op dat moment.

Na het volgen van deze scholing:

•  Kun jij het fonemisch bewustzijn structureel in de lesplanning meenemen en daarmee versterken
  •  Heb je inzicht in de doorgaande ontwikkeling van 0 – 6 jaar rondom taalbewustzijn, fonologisch en fonemisch bewustzijn.
  •  Weet je hoe je de klankherkenning en -onderscheiding op een speelse en kleuter-eigen manier, bij kleuters stimuleert.
  •  Weet je alles over consolideren en het belang ervan.

De scholingsbijeenkomsten zijn als volgt gepland:

Dinsdag 17 september 15.00 tot 17.00 uur behandelen we o.a. de theoretische onderbouwing en het aanbieden van medeklinkers

Dinsdag 15 oktober van 15:00 tot 17:00 uur behandelen we o.a. het consolideren en het aanbieden van klinkers.

Dinsdag 12 november van 15:00 tot 17:00 uur behandelen we o.a. auditieve analyse en synthese en nog meer consolideren. Natuurlijk besteden we ook aandacht aan Sinterklaas en Kerst

Dinsdag 14 januari van 15:00 tot 17:00 uur behandelen we o.a achterstand en nu? En hoe gaat het verder in groep 3?

Het online scholing traject kost € 450,-. Alle deelnemers krijgen een certificaat en natuurlijk een gratis abonnement op de digitale omgeving met naslaginformatie, oefeningen en de werkbladenmaker.

Deelnemen:

Ik geef me op en ontvang een factuur

Wil je meerdere deelnemers opgeven of heb je nog vragen? Neem dan even contact met ons op.

Dit bericht is gepost in . Bookmark de link.